Kom med ind i den kreative proces



Co-creation er vejen frem. At skabe tingene sammen. Med inspiration, videndeling og effektiv struktur. Derfor vil du som kunde blive inddraget i en inspirerende proces, hvor vi først skal omkring lære-lytte-forstå hinandens kompetencer. Vi skal opdage, hvad vi kan bruge hinanden til i processen.

Siden handler det om at skabe et kreativt mulighedsrum for nye potentialer – og måske endda nye produkter. I denne fase er der højt til loftet og ingen begrænsninger. Her skal idéer og kreativitet flyde frit. Lyder det godt, så hæng på.


Det skal give mening

En del af min proces er at stille de kritiske spørgsmål: Hvorfor skal dine kunder vælge dit brand eller dine produkter? Hvilken værdi skaber du for dine bruger? Giver det mening for dem – og hvis ikke, hvilken vej skal vi så gå for at det gør? Jeg giver mine kunder et udefra-perspektiv på både organisation og brand. Ved hjælp af mine designmetoder, skaber vi sammen forandring samt en forenklet identitet og kommunikationsplatform, som gør det nemmere for virksomheden at forstå sig selv. Dermed bliver det nemlig også nemmere for omverden at forstå hvem virksomheden er. Og kan.

Kom med ind i den kreative proces



Co-creation er vejen frem. At skabe tingene sammen. Med inspiration, videndeling og effektiv struktur. Derfor vil du som kunde blive inddraget i en inspirerende proces, hvor vi først skal omkring lære-lytte-forstå hinandens kompetencer. Vi skal opdage, hvad vi kan bruge hinanden til i processen.

Siden handler det om at skabe et kreativt mulighedsrum for nye potentialer – og måske endda nye produkter. I denne fase er der højt til loftet og ingen begrænsninger. Her skal idéer og kreativitet flyde frit. Lyder det godt, så hæng på.


Det skal give mening

En del af min proces er at stille de kritiske spørgsmål: Hvorfor skal dine kunder vælge dit brand eller dine produkter? Hvilken værdi skaber du for dine bruger? Giver det mening for dem – og hvis ikke, hvilken vej skal vi så gå for at det gør? Jeg giver mine kunder et udefra-perspektiv på både organisation og brand. Ved hjælp af mine designmetoder, skaber vi sammen forandring samt en forenklet identitet og kommunikationsplatform, som gør det nemmere for virksomheden at forstå sig selv. Dermed bliver det nemlig også nemmere for omverden at forstå hvem virksomheden er. Og kan.