MODI betyder Modig - på jysk



 
"At skabe forandring handler om at ha´ mod. Min erfaring er at mod næres af fællesskab. At vi går sammen om at skabe forandring for at komme tættere på de nye muligheder. Nogen kalder det en rejse. Jeg kalder det mit arbejde."
 

Pernille Høgh Johnsens ekspertise er at formidle og designe med fremtiden for øje. Hun er strategisk designer og har siden 1999 udviklet strategi, koncepter og visuel identitet for mange forskellige virksomheder og brancher. Siden 2014 har Pernille været tilknyttet Future Navigator, først som strategisk designer, og siden som fremtidsforsker og underviser.

Design skal kunne mærkes. Derfor er professionalisme og dedikation de gennemgående kendetegn ved alt, Pernille giver sig i kast med, og hendes værktøj er empati og intuition kombineret med viden og erfaring. Gennem en trendbaseret og metodisk tilgang til strategi og design, hvor Pernille gør en dyd ud af at lytte, kombinere og sammenbinde, leverer hun altid ind til virksomhedens værdier, vision og ambitioner.

 
"Det er ofte svært for virksomheder og organisationer at skabe et forandringsvilligt mindset i organisationen. At turde gå nye veje, hvor ingen har været før. Min erfaring er, at hvis arbejdet foregår systematisk, positivt og klogt, kan der være store gevinster forude."
 

Fundamentet for gode og bæredygtige resultater lægges ud fra en dybdegående forståelse for kunden og i et tæt og målrettet samarbejde. Pernille forstår nemlig om nogen at kombinere det kendte med det ukendte, det gamle med det nye, og anvende trends og omverdensforståelse til at identificere nye muligheder, skære ind til benet, nytænke værdier og skabe sammenhænge mellem design, ord og handling.

Kort sagt skaber Pernille visuelle strategier, der dannes i nuet og rækker ind i fremtiden.