MODI betyder Modig - på jysk



 
"At skabe forandring handler om at ha´ mod. Min erfaring er at mod næres af fællesskab. At vi går sammen om at skabe forandring for at komme tættere på de nye muligheder. Nogen kalder det en rejse. Jeg kalder det mit arbejde."
 

Pernille ved en ting eller to om at formidle og designe med fremtiden for øje. Hun er strategisk designer og har siden 1999 udviklet strategi, koncepter og visuel identitet for mange forskellige virksomheder og brancher.

Pernille har været tilknyttet Future Navigator siden 2014, først som strategisk designer, og sidenhen som fremtidsforsker og underviser.

Pernilles ekspertise består i at levere paskram, det vil sige at kunne tilføre lige det, der mangler mest. Det gør hun igennem en trendbaseret og metodisk tilgang til strategi og design og ved at tage udgangspunkt i virksomhedens værdier, vision og ambitioner. Desuden slår Pernille på, at design skal mærkes, hvorfor hun ser sin empati og intuition kombineret med sin viden og erfaring som sit stærkeste værktøj.

 
"Det er ofte svært for virksomheder og organisationer at skabe et forandringsvilligt mindset i organisationen. At turde gå nye veje, hvor ingen har været før. Min erfaring er, at hvis arbejdet foregår systematisk, positivt og klogt, kan der være store gevinster forude."
 

Pernille viser en høj grad af professionalisme og dedikation i alt, hvad hun giver sig i kast med. Et tæt og effektivt samarbejde samt en dybdegående forståelse for sin kunde (samarbejdspartner) er kimen til Pernilles gode og bæredygtige resultater.

Pernille forstår nemlig om nogen at kombinere det kendte med det ukendte, det gamle med det nye, og anvende trends og omverdensforståelse til at identificere nye muligheder, skære ind til benet, nytænke værdier og skabe sammenhænge mellem design, ord og handling.

Kort sagt skaber Pernille visuelle strategier, der rækker ind i fremtiden, og omsættes i nuet.