Forstå verden

Ved hjælp af dyb indsigt i trends og verden omkring os samt forståelse for mennesker og målgrupper, skaber vi unikke fortællinger, der taler til mennesker.

Vi står over for et paradigmeskifte, og lever i en kompleks verden under hastig forandring. At kunne gennemskue kompleksitet og samtidig kommunikere præcist og samtidig indbydende, er vigtigere end nogensinde før.


No more bullshit

Vi lever i en tid med information-overload, og markedsføring, som vi kender det, er for længst outdated. Nu skal brands være menneskelige, have en holdning og være entydige i deres kommunikation. Det handler om at skabe relationer, og have dialog med brugerne. Altså kunderne. Vise at man forstår dem. Være åben og transparent i forhold til at kommunikere, hvad dit brand har på hjerte, hvordan du vil føre det ud i livet – og ikke mindst: hvorfor.


Learn - listen - let go

Brands, der ophøjer sig selv fremstår ligegyldige og utroværdige. Brands, der lytter til sine brugere og leverer produkter og services, og taler sig ind i brugernes behov er morgendagens vindere.

Hvordan gør vi det? Vær nysgerrig på dine brugere. Vær tilstede de samme steder som dem. Observér deres færden og lyt, når de udtrykker deres største bekymring, udfordring eller ønske. Lad os gøre det sammen, og opdage, hvad det kan betyde for din forretning.

 
Svendborg Gymnasium har, i forbindelse med udviklingen af en ny visuel identitet, nyt website og logo, haft et exceptionelt godt og udbytterigt samarbejde med MODI Design.
MODI Design har lynhurtigt formået at få gymnasiekulturen og særligt Svendborg Gymnasiums dna ind under huden. Pernille Høgh Johnsen har på yderst professionel, nytænkende og kreativ vis formået at omsætte den viden i en ny visuel identitet på en række platforme, der afspejler gymnasiet nu og her og samtidig peger fremad.
Jeg giver hermed mine bedste anbefalinger til MODI Design, hvis du tør kigge dig selv og din organisation grundigt efter i sømmene.

Tanja Erendal, kommunikationschef,
Svendborg Gymnasium