Bæredygtig fremtid for Kongeådalens Efterskole
marts 7, 2020
Ny visuel identitet til Svendborg Gymnasium
februar 23, 2020

Opgaven

Design af emballage til brie og camembert til det Sydamerikanske marked. Selve emballagen lå fast, men designmæssigt var der frit spil.

Løsningen

Opgaven krævede ekstra research i forhold til at opnå en forståelse for marked og trends i Sydamerika.

Designet skulle naturligvis være lækkert og have food appeal. Ret hurtigt besluttede jeg mig for, at der skulle farve på. Dybe, varme farver med et "velour-agtigt" udtryk, som skulle give association til den bløde overflade på ostene. Designet skulle på samme tid have tyngde, men også enkelthed

St. Clemens logo og dansk tradition blev forbundet i et våbenskjoldslignende udtryk med guldfarvet grafik omkring, der giver associationer til klassisk kvalitet og kornaks.


Vil du vide mere om projektet – eller er du bare nysgerrig efter at høre, hvad jeg kan hjælpe din virksomhed med?
Så kontakt mig på 26131222