Svendborg Gymnasium har, i forbindelse med udviklingen af en ny visuel identitet, nyt website og logo, haft et exceptionelt godt og udbytterigt samarbejde med MODI Design.

MODI Design har lynhurtigt formået at få gymnasiekulturen og særligt Svendborg Gymnasiums dna ind under huden. Pernille Høgh Johnsen har på yderst professionel, nytænkende og kreativ vis formået at omsætte den viden i en ny visuel identitet på en række platforme, der afspejler gymnasiet nu og her og samtidig peger fremad.

Jeg giver hermed mine bedste anbefalinger til MODI Design, hvis du tør kigge dig selv og din organisation grundigt efter i sømmene.

Tanja Erendal, kommunikationschef,
Svendborg Gymnasium


Som fremtidsforsker besidder Pernille det rette mindset, der er i stand til at se bevægelser – både de bevægelser der allerede er i gang samt en skarp intuition for de bevægelser, der ligger lige rundt om hjørnet.

I kombination med hendes store erfaring som designer er det en potent cocktail, som giver en fantastisk indsigt i, hvad der bliver vigtigt at navigere efter, når der skal træffes valg i forhold til fremtiden. Pernille formår at kunne argumentere for sine designvalg på baggrund af de trends, der er vigtige for kunderne. En egenskab, som alle i fremtiden bliver nødt til at mestre, men som kun få egentlig kan.

Henrik Good Hovgaard,
Future Navigator


Hvis du vælger at arbejde sammen med Pernille, skal du være forberedt på et professionelt og ærligt modspil, hvor du udfordres på dine meninger og med sikker hånd bliver guidet i mål. I Pernilles verden findes begrebet ”godt nok” ikke.

En blanding af grafisk dygtighed, indsigt i trends og metoder samt en evne til at få det hele kogt sammen til noget, som du kan se dig selv i – ja det er det unikke i samarbejdet og netop der, hvor værdien skabes. Så lad dig udfordre og skab udvikling og åbn op for nye muligheder.

Flemming Stig Hansen,
CEO, Quicktube


Pernille er en "let" samarbejdspartner. Hun er åben og lyttende i processen, og formår at sætte sig ind i skolens værdier og give dem betydning, ikke bare i fortiden, men at sætte dem i spil i forhold til de fremtidsscenarier, som vi må forvente.

Samarbejdet har været berigende, både i forhold til den udvikling, som skolen "skulle" igennem og i forhold til skolens selvforståelse i nutiden og ikke mindst i fremtiden.

Tina Mätzke Knudsen, Forstander,
Kongeådalens Efterskole